sau cum nevoia te învață să-ți mai deschizi un business.

mai 18, 2016

După cum aFOTO0579m mai spus-o sunt un antreprenor din Suceava. Mai jos, vreau să vă împărtășesc o experiență nefericită cu final constructiv.

De mai multe ori, afacerile de care mă ocup au avut nevoie de materiale promoționale brodate. Am apelat la multe firme de profil în căutarea celei mai avantajoase soluții: preț, calitate, seriozitate și viteză de execuție.
Din păcate, am avut parte de multe experiențe neplăcute. Nimic nou, nu?
Până la urmă, am ajuns la vorba bunicii mele: „Ce faci cu mâna ta, nu face nimeni mai bine!”. Așa că m-am hotărât să îmi fac singur broderiile.

Azi am una dintre cele mai performante mașini de brodat din lume. Am instruit operatori pentru ea. I-am dat și un nume afacerii „Brodeco”. I-am definit o identitate: Brodeco este brandul care lasă munca să vorbească pentru el. Doar așa mi se pare mie corect. Știți cum e, toată lumea se bate cu pumnul în piept că drege și că face, însă când le folosești produsul descoperi adevărul.
Vă invit să aruncați un ochi pe pagina de Facebook și pe site.

Vă mulțumesc pentru timpul acordat și vă stau la dispoziție pentru întrebări sau sugestii.

 

Lasă un comentariu