Cum poţi primi bani înapoi la fiecare cumpărătură?

Ianuarie 25, 2011

De aproape două luni am intrat într-o afacere de mare perspectivă care îţi dă banii inapoi la fiecare cumpărătură.

Lyoness este o companie multinațională, cu sediul social în Elveția și sediul operațional în Austria, care face intermedierea între un grup mare de cumpărători și comercianții cu care are încheiate parteneriate comerciale. Comercianții oferă discounturi între 3% și 27%, din care 1% rămâne pentru Lyoness (comision de intermediere), iar restul banilor din discount se întorc în grupul de cumpărători care efectuează cumpărăturile, sub forma a 10 tipuri de comisioane.

De ce am intrat eu in această afacere?

1. Primesc bani CA$H înapoi de fiecare dată când mă duc la cumpărături – nu puncte, steluțe, cățeluși etc, ci bani CA$H în contul meu de la bancă.
2. Primesc bani CA$H înapoi de fiecare dată când prietenii mei se duc la cumpărături – cei care au acest card de la mine sau de la cineva din structura mea. Toată lumea face cumpărături toată viața. Și toată lumea vrea reduceri și, mai mult, bani înapoi la fiecare cumpărătură.
3. Am un SINGUR card de fidelitate – valabil la peste 17.000 de comercianți din Europa (intersport, praktiker, kika, shell, plus, baumax, lidl, auchan, billa, omv etc), peste 1.200 în România (carrefour, domo, kika, lukoil, diverta, ibis, praktiker, rompetrol, hervis, house of art, levi`s, nalco, amaltea, otter, teia etc)* cititoarele de card încă nu sunt instalate la toate magazinele, în cazul acestora se folosește un sistem de vouchere, vezi detalii pe http://www.lyoness.ro
4. Înscrierea este gratuită – toate costurile legate de imprimarea și expedierea cardului și materialelor de prezentare sunt suportate de Lyoness și de sponsor. [vrei să te înscrii gratuit? îmi dai datele tale pe email – nu și cele bancare – și în 2-3 săptămâni îți vine cardul acasă prin poștă]
5. În Lyoness, NIMIC nu este obligatoriu – nu ești obligat să înscrii alți oameni, nu ești obligat să cumperi pachete de start cu produse, mostre, cataloage și alte minuni, nu ești obligat să cumperi lunar de o anumită sumă, grupul tău de cumpărători nu trebuie să realizeze lunar un anumit rulaj [oricât ar fi rulajul personal sau cel de grup, chiar zero, NU decazi din drepturi și beneficiezi de TOATE comisoanele, chiar dacă, de exemplu, câteva luni nu ai putut folosi sistemul].
6. Prezentările publice sunt gratuite – în principalele orașe se țin prezentări săptămânale (numite Business Info, vezi programul prezentărilor pe http://www.lyoness.ro), unde nu plătește nimeni nimic.
Încasez comisioane și din upline – nu există nici un alt sistem unde să câștigi bani de pe urma celor care te-au înscris pe tine. În Lyoness așa se întâmplă, iar cine nu mă crede îi recomand să se apuce de treabă și va constata singur acest lucru.
7. Încasez comisioane și din crossline – de pe urma unor persoane pe care poate nici nu le cunosc și pe care nu le-am înscris eu, ci sponsorul meu.
8. Câștig bani din întregul lifeline (downline) – nu contează câte niveluri și câți oameni sunt înscriși sub mine în structură, câștig din întreaga structură, nu doar din primele 2-3-6 niveluri sau generații.
9. Încasez o parte din cumpărăturile realizate de toți membrii Lyoness – momentan sunt peste 1.100.000 de membri Lyoness în Europa (mâine vor fi 5.000.000, poimâine 50.000.000). Există un sistem de profit share prin care beneficiez de pe urma cumpărăturilor celor din alte țări, fără să am vreo legătură cu aceștia.
10. Este singurul sistem care generează cu adevărat venituri pasive – o dată structura formată, încasezi bani pe viață, chiar daca nu te mai ocupi deloc.

Astfel răspunsul la intrebarea „Cum poţi primi bani inapoi la fiecare cumpărătură?” şi să obţii şi alte 9 beneficii este să te inscrii în Lyoness.

Dacă te interesează mai multe detalii imi poţi scrie pe tudor.andronic@gmail.com

One Response to “Cum poţi primi bani înapoi la fiecare cumpărătură?”


  1. iti place sa copiezi de la altii,nu?


Lasă un răspuns

