„Am dormit la Dani, am o relatie cu el!”

Octombrie 15, 2008

Surprinsa de paparazii „ring” dupa o noapte petrecuta în garsoniera lui Dani Otil, colegul sau de la Antena 1, Mihaela Radulescu a recunoscut în premiera ca are o relatie cu acesta. Diva le-a povestit cu lux de amanunte reporterilor „ring” cum s-a îndragostit de Dani si cum îsi traiesc povestea.
Mihaela, voi fi cât se poate de direct. Descrie-l, în 30 de secunde, pe Dani.
Un baiat super! Mi-a luat mai putin de 30 de secunde… (râde)

Noaptea trecuta ti-ai petrecut-o la el acasa?
Da! E cel mai direct raspuns.

Nu crezi ca oamenilor li se va parea ciudata aceasta relatie?
Stiu ca pare o relatie destul de ciudata, dar nu e momentul sa o descriu în amanunt acum. Eu cred ca detaliile trebuie spuse dupa ce relatia va mai prinde cheag, ca brânza. Lasa-ne un pic sa vedem daca e în regula.

Când si cum l-ai cunoscut?

Mai de mult. Când au venit ei (n.r., Razvan si Dani) în Antena. Ne stiam dinainte, de la National TV. Sunt niste luni de zile. Se împlineste un an în curând. Hai sa-ti spun de la început un lucru. Nu Dani este motivul divortului. Dani a aparut în viata mea mult timp dupa ce eu si sotul meu ne-am despartit. Lumea întelege, sper, despre mine, ca-mi asum tot ce fac. Daca nu mi-as asuma, probabil m-ati vedea încercând tot felul de tertipuri. Îti dai seama ca mie îmi era foarte usor sa nu vin în blocul lui Dani daca nu voiam sa vin, ca sa evit sa ma vedeti voi, ziaristii. Deci, aveam o mie de alte variante. Neavând nimic de ascuns, am decis sa fac lucrul acesta asa, deschis. M-ai întrebat daca am dormit la Dani, am zis „Da“. Am o relatie cu Dani? Da, am o relatie cu Dani. Ma întrebi de când si cum, mi-e foarte greu sa-ti spun istoricul relatiei noastre. S-a întâmplat! Am lucrat enorm de mult împreuna. Probabil ca la un moment dat ne-am dat seama ca ne placem.

Care au fost lucrurile care v-au legat? Sporturile cu motor?
Multe pasiuni comune. Da, sporturile cu motor, dar sunt si altele.

Cum va potriviti ca pereche?
Te voi dezamagi putin si îti voi spune ca stim doar noi care sunt compatibilitatile noastre. Din moment ce suntem împreuna, cred ca unele dintre calitatile lui s-au „împrietenit” foarte tare cu ale mele si banuiesc ca ceva din defectele mele au reusit sa treaca neobservate alaturi de defectele lui. Banuiesc ca, pe undeva, este o relatie ca toate relatiile. Nu are absolut nimic extraordinar, extravagant. S-a întâmplat.

Oamenii din România, care au foarte multe prejudecati, îsi vor pune numeroase întrebari. De exemplu, cum o femeie de succes, cu notorietatea si vârsta ta, a putut sa placa un tânar.

Noi privim relatia dintre noi doi ca pe una dintre un barbat, nu un pusti, si o femeie, nu o femeie mai în vârsta. Când ne întâlnim, nu ne punem buletinele pe noptiera. Deci este o relatie între un barbat si o femeie si atât.
Exista oameni care condamna genul asta de relatii…

Nu ma intereseaza ce parere au altii despre relatia mea cu Dani si nici cum se vede din afara. Ma intereseaza cel mai mult ce cred eu despre asta sau ce crede barbatul de lânga mine despre asta. Nu ma interseaza restul lumii. Si despre mâine pot spune doar atât: mai întreaba-ma mâine! Ma intereseaza foarte tare ce se întâmpla azi. Interviul tau este despre azi si despre azi-noapte (râde). În niciun caz despre mâine.
Uite o gluma: cum îti e de la vila în garsoniera? Stiu ca Dani sta într-un bloc dintr-un cartier rezidential, dar nu e la fel ca la vila…
Viata mea e telenovela nationala si stiu ca lumea o urmareste, dar eu ma opresc aici cu descrierea spatiului locativ. Nu ma intereseaza unde locuieste barbatul cu care am o relatie. Nu ma intereseaza decât de sufletul meu, nu unde se întâmpla sa locuiasca sufletul meu. Crede-ma!

Câti oameni mai stiu despre relatia voastra?
Foarte multi, acum, ca toata lumea citeste ziarul vostru. Noi n-am facut niciun secret. N-am facut niciun efort sa ne ascundem, decât acela de bun-simt de a nu deranja oamenii foarte apropiati. Dar lumea nu ne-a luat în serios, nu ne-a luat în seama. Noi, practic, n-am ascuns nimic! De câte ori am aparut cu Dani, nu a scris nimeni nimic. Am fost si la raliu. Raliul de masini, de Formula 1 pe apa, concursuri de motociclete, în tara, în strainatate. Nu ne-a bagat nimeni în seama niciodata. Am iesit din tara împreuna. Am venit în tara împreuna. Cred ca nimeni nu ne-a luat în serios, pentru ca lor li se parea normal ca avem antrenamente de motocros saptamânale. Mergem la parasutism. Pilotam avioane. Facem tot felul de lucruri sportive împreuna.

Si el a stiut sa ascunda. L-am mai întrebat si nu a spus niciodata nimic!
N-a fost vorba de ascuns, dar n-am vrut sa ranim pentru ca sunt la mijloc si un copil, si un sot. Pentru ca era o perioada în care, asa, public, lumea abia afla despre divort. Am vrut sa luam lucrurile în ordine logica, astfel încât sa nu sufere oamenii care nu merita. Nu încerc sa ma ascund. Am posibilitatea materiala sa-mi iau zece masini, 200 de camere sa ma întâlnesc cu Dani unde vreau eu, fara sa am nicio problema, fara sa ma vada cineva. Din cauza voastra, a paparazzilor, am mers pe motocicleta mai mult deoarece mi-e mai usor sa ma pierd în trafic. Si nu ma refer la mine si la Dani. Fiecare pe motorul lui. Dar în momentul în care am decis ca nu mai avem nimic de ascuns si ca vrem sa traim relatia aceasta, n-am mai facut niciun fel de scenariu. Cineva ne poate reprosa ca n-am recunoscut de la început. Ce sa recunoastem de la început? Nici noi nu stiam daca relatia mai tine o zi sau înca una.

Ce viitor are relatia ta cu Dani?
E ceva ce nu stim. Si chiar daca am simti ca este o minune a vietii noastre, ce rost ar avea sa va povestesc voua asta!? Ce rost ar avea sa fac acum niste povesti despre cum traim noi si cum ne iubim!? E doar povestea noastra!

Ti-ai gasit în Dani un „pansament” pentru suflet dupa despartirea de Elan?
Este cea mai mare greseala sa crezi asta. O iubire nu trebuie sa fie „pansament” pentru altele. Pe post de „pansament” poti sa inventezi o multime de alte preocupari, dar nu o relatie de iubire. Nu un barbat. E o prostie sa crezi ca o iubire umple un gol sau vindeca. Ea trebuie sa vina acolo, într-un loc curat, pentru ca vine, nu pentru ca trebuie sa repari ceva.

Elan crezi ca face acelasi lucru acum?
Noi avem dreptul sa ne traim vietile cum consideram. Avem setul nostru de conventii despre ceea ce facem cu copilul nostru, dar nu ne-am impus vreo bariera la ce vom trai fiecare, ce vom simti sau ce relatii vom avea.
sursa

2 Responses to “„Am dormit la Dani, am o relatie cu el!””

  1. grapefruits Says:

    Dap…nu stiu ce sa zic 🙂 femeile pun mult muci pe povestile de dragoste de genul, eu nu sper nici ca o sa traiasca cu Dani pana la adanci batraneti, nici ca o sa se desparta de el. Sunt doar curioasa daca o sa revina la credinta ortodoxa. hmmm, oare zana cea buna ce reactie a avut? ca doar n-o fi zis: „ce parasute sunt si moldovencile astea” =))

  2. calbazaalina Says:

    BRAVO MIHALE TE FELICIT AI PUS MANA UNDE TREBE


Lasă un răspuns

